Default Title

ՀԱՃԱԽ ՏՐՎՈՂ ՀԱՐՑԵՐ

Հարցեր ունե՞ս: Կարող ես ստուգել օգտատերերի կողմից ամենահաճախ տրված հարցերը, որոնց պատասխաններն արդեն առկա են:

Ոչ, Destination Armenia-ում կարող եք ամրագրումներ կատարել առանց հաշիվ ունենալու:
Կացարան ժամանելու կամ կացարանից մեկնելու ժամերում փոփոխություններ կատարելու համար, խնդրում ենք կապ հաստատել անմիջապես կացարանի հետ (հեռախոսով կամ էլ. փոստով):
Կախված է Ձեր ընտրած կացարանի քաղաքականությունից: Խնդրում ենք ամրագրելուց առաջ ստուգեք տվյալ կացարանի քաղաքականությունը:
Վճարումներ կարող եք կատարել կրեդիտ / դեբետ քարտով (VISA, MasterCard, AmeriaCard և Arca/Արմենիան քարդով)` գլխավոր էջում նշված արժույթներով: Վերը չնշված բոլոր մյուս արժույթներով վճարում կատարելիս Ձեզանից կգանձվի SGD․ Destination Armenia-ն չի գանձում որևէ լրացուցիչ վճար ամրագրման համար, սակայն, խնդրում ենք տեղյակ լինել, որ որոշ բանկեր կարող են գանձել միջազգային գործարքների վճարներ, եթե Դուք չեք վճարում Ձեր վճարային քարտի տեղական արժույթով:
Հաճախորդները, ովքեր ամրագրում են կատարում Destination Armenia - ում, կստանան հաստատող էլ․ նամակ՝ անհրաժեշտ տեղեկատվությունը ներառող:
Խնդրում ենք նախ ստուգել Ձեր էլ.փոստի սպամ նամակների բաժինը: Եթե դեռ չեք կարողանում գտնել ամրագրման հաստատման էլ. փոստը, խնդրում ենք կապ հաստատել մեզ հետ ՝ օգտագործելով և ընտրելով «Ստուգեք առկա ամրագրման կարգավիճակը»:
Դուք կարող եք չեղարկել ամրագրումը մինչև չեղարկման քաղաքականության մեջ նշված ժամանակը: Նշված գործողության չեղարկման քաղաքականության ժամկետից ուշ չեղարկելու դեպքում, փոխհատուցում չի գործելու:
Որոշ գործողությունների համար կարող եք փոփոխել ամրագրման մանրամասները. անհրաժեշտ է անցնել ամրագրումների էջը, ընտրել «Դիտել ավելին», սեղմել «Փոփոխել ամրագրումը» և կատարել փոփոխությունները: Ձեր փոփոխությունները հաստատելուց հետո Դուք կստանաք էլ․ նամակ: Այնուամենայնիվ, եթե Ձեր ամրագրման տակ հայտնվում է «Փոփոխությունները չեն կիրառվում», դա նշանակում է, որ ամրագրումը չի կարող փոփոխվել:
Եթե ամրագրումը չեղարկվել է, մենք ձեզ էլ.փոստով կտեղեկացնենք դրա մասին, և հետադարձ գումարը կուղարկվի Ձեր նախնական վճարման եղանակին: Քարտով կատարված վճարումների վերադարձը սովորաբար տևում է 5-7 աշխատանքային օր` Ձեր հաշվին վերադարձնելու համար, բայց որոշ բանկերի դեպքում կարող է տևել մինչև 30 օր: Հարցերի դեպքում խնդրում ենք կապ հաստատել Ձեր բանկի հետ։
Եթե Դուք արդեն կատարել եք Ձեր ամրագրումը, չեղարկման մանրամասների քաղաքականությունը կարող եք գտնել հաստատման էլ․ նամակում: Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ չեղարկման քաղաքականությունը տարբերվում է ըստ ամրագրման:
Առաջարկում ենք ստուգել Առողջապահության համաշխարհային կազմակերպության (ԱՀԿ), Հիվանդությունների վերահսկման և կանխարգելման կենտրոնների (CDC) կամ տեղական իշխանությունների թարմացումները՝ վիրուսի ազդեցության վերաբերյալ թարմացված տեղեկություններ ստանալու համար:
Այո, սահմանափակումները գործում են բոլոր տարածաշրջանների համար:
Հայաստանում COVID-ի հետ կապված նորությունները կարող եք ավելի մանրամասն ուսումնասիրել ՀՀ-ի առողջապահության նախարարության էջում: